logo
ناین پی سی | مودم و جانبی کامپیوتر و موبایل
ناین پی سی | مودم و جانبی کامپیوتر و موبایل

شرایط استفاده

آیین نامه خرید از متین رایانه

قبل از هرچیز لازم به ذکر است در صورت لزوم و راحتی خیال مشتریان امکان تست و تایید سلامت کالا بعد از ثبت سفارش و قبل از ارسال وجود دارد. فیلم باز کردن پلمپ کالا و تست صورت گرفته جهت استناد قابل ارسال در واتساپ میباشد.

۱- پس از پایان مهلت تست (با شرایط ذکر شده در بند ۹) ارائه خدمات گارانتی کالاها در دوره گارانتی، بر عهده شرکت های گارانتی دهنده است. بدیهی است تعویض، تعمیر، رد یا عدم پذیرش کالا تابع سیاست های این شرکت ها می باشد. می توانید در خصوص انتخاب گارانتی مناسب، پیش از خرید از پشتیبان فروش متین رایانه مشاوره بگیرید.

۲- ملاک تاریخ گارانتی کالا تاریخ درج شده بر روی کارت است (نه تاریخ خرید). تاریخ  درج شده بر روی کارت کالاهای الکترونیکی نیز از تاریخ تولید محاسبه می شود و با توجه به زمانبر بودن پروسه ترخیص کالا یا ماندن در انبار شرکت های توزیع، ممکن است زمان خرید کالا، مدت زمانی از تاریخ گارانتی گذشته باشد. لذا مشتری بایستی قبل از خرید از انبار متین رایانه استعلام لازم را اخذ و سپس در خصوص خرید تصمیم گیری نماید.

۳- سفارش دهنده کالا بایستی آدرس دقیق محل دریافت مرسوله را هنگام ثبت سفارش وارد نماید. تبعات و هزینه های ناشی از آدرس اشتباه به عهده خریدار می باشد. همچنین تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

۴- در صورت بروز حوادث غیرمترقبه نظیر جنگ، بیماری، سیل، زلزله، اتش سوزی و … و وقوع هر حادثه ای که ممانعت از وقوع آن در اختیار ما نباشد، و موجبات تاخیر، عدم تحویل یا ایجاد خسارت به مرسوله را فراهم آورد، مسئولیتی از این حیث به عهده ما نخواهد بود.

۵- ممکن است در زمان ثبت سفارش  چند نفر به صورت همزمان یک کالا را سفارش گذاری کنند که موجودی کافی نداشته باشد. در این حالت اولویت با اولین شخص پرداخت کننده است. بدیهی است که وجه پرداخت شده نفرات دیگر به ایشان عودت داده خواهد شد و متین رایانه هیچ گونه مسئولیتی در تامین کالای فوق ندارد.

۶- با توجه به نوسانات بازار و کمبود یک کالا و یا تغییر لحظه ای موجودی انبار، در موارد خاص و معدودی ممکن است تحویل سفارش ثبت شده به مشتری مقدور نباشد. بدیهی است متین رایانه می تواند کالای جایگزین را پیشنهاد یا وجه پرداخت شده مشتری را در اسرع وقت به ایشان عودت نماید.

۷- توجه داشته باشید عودت وجه به خریدار تنها با ارایه عکس کارت ملی و حساب بانکی مربوط به سفارش دهنده یا پرداخت کننده وجه امکان پذیر می باشد. همچنین حساب کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، متین رایانه مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لذا خریداران محترم می بایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند. لازم به ذکر است که این امر  به جهت رعایت دستورالعمل های پلیس فتا، و به منظور جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارت‌های سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.

۸- پس از تحویل کالا، در صورت مشاهده هر گونه مغایرت فیزیکی و مشخصات فنی، مشتری بایستی حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت پس از تحویل کالا (از ساعت ۱۰ الی ۱۳ یا ۱۷ الی ۲۰ در روزهای کاری) به متین رایانه اطلاع دهد. در صورتی که این مغایرت از روی جعبه (رنگ، مشخصات فنی) قابل تشخیص باشد، کالا باید بدون استفاده و پلمپ به متین رایانه مرجوع شود. چنانچه مغایرتی در کالاهای ارسال شده با فاکتور ثبت شده مشتری وجود داشته باشد و کالا در وضعیت اولیه خود (پلمپ و استفاده نشده) باشد، هزینه برگشت و ارسال مجدد بر عهده متین رایانه می باشد.

۹- شرایط بازپس فرستادن کالا:

چنانچه کالا در مدت زمان ۲ روز پس از تحویل، دچار مشکل شده باشد و این اشکال از طریق استفاده نادرست از کالا (نصب و راه اندازی،تنظیمات، نگهداری و استفاده غیر متداول و متفاوت با توصیه سازنده کالا که در دفترچه راهنمای کالا، قید شده است) رخ نداده باشد، مشتری میتواند کالا را با هماهنگی متین رایانه و با در نظر گرفتن شرایط زیر باز پس فرستد.در غیر اینصورت از عودت آن خودداری نمایید

کالا بدون هیچ گونه خط و خش، ضرب دیدگی، شکستگی و سوختگی باشد.
کالا درون کارتن و جعبه اصلی که خریداری شده و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی یا درج توضیحاتی روی آن به همراه فاکتور و کارت گارانتی (در صورت وجود) ، برای متین رایانه ارسال شود.
مورد یا اشکال مشاهده شده بر روی کاغذ به صورت شفاف و خوانا درج و همراه با امضا در کارتن کالا ارسال گردد.
هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد.
اعلام تصمیم نهایی در رابطه با کالاهای مرجوعی بر عهده متین رایانه می باشد. در صورتی که موجودی کالا به اتمام رسیده باشد، و متین رایانه امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

لازم به ذکر است کالاهای زیر شامل۲ روز مهلت تست نمی باشند:
الف) فایل های راه انداز یا آموزشی

ب) کالاهای دست دوم

پ) کالاهای فاقد شماره سریال جهت شناسایی صحیح آنها

ج) سیم کارت و بسته های اینترنتی

۱۰- انصراف از خرید:

در این حالت تا زمانی که بسته ارسالی از فروشگاه خارج نشده یا کالا به دست مشتری نرسیده باشد، یعنی مشتری کالا را از پست تحویل نگرفته باشد، میتواند کالا را مرجوع کند. بدیهی است هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد.

چنانچه بسته ارسالی هنگام تحویل به مشتری دارای اشکالات ظاهری نظیر ضربه خوردگی،مخدوش بودن بسته بندی، رطوبت، تو رفتگی و … باشد، مشتری می تواند بسته را تحویل نگرفته و با متین رایانه موضوع را در میان بگذارد. تحویل گرفتن بسته تحت هر شرایطی از پست یا پیک یا ناوگان حمل به منزله قبول کالا و تایید سلامت فیزیکی کالا می باشد.

رویه های پرداخت و ارسال

پس از انتخاب کالای مورد نظر خود و افزوده شدن آن به سبد خرید می توانید از روش های زیر برای پرداخت استفاده کنید.

۱-پرداخت در محل

در حال حاضر این امکان تنها برای مشتریان شهر فسا میسر بوده که ارسال آن توسط پیک موتوری و پیک انجام می شود.

۲-پرداخت کارت به کارت

در این روش با انتقال وجه سفارشتون از طریق کارت به کارت و ارسال رسید مربوطه داخل واتساپ سفارش شما ارسال میگردد

۳-پرداخت اینترنتی

مشتریان محترم فروشگاه میتوانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از تمامی کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند.هم اکنون با کارت های بانک ملی،صادرات،پارسیان،سامان،اقتصاد نوین،ملت،کشاورزی،توسعه صادرات،صنعت و معدن،بانک سینا و کار آفرین امکان خرید اینترنتی وجود دارد.هنگام پرداخت اینترنتی سوالات زیر از شما پرسیده می شود که پس از وارد کردن آن ها و تایید پرداخت،می توان از موفقیت عملیات خود مطلع شوید.بهترین روش،پرداخت به صورت آنلاین و کارت به کارت می باشد چرا که بعلاوه صرف کمترین زمان سفارشتان بی شک در اسرع وقت تحویلتان می گردد و نیازی به حضور شما در محل نیست.

۱- شماره ۱۶ رقمی کارت

این شماره در کارت همه بانک‏‌ها، بر روی کارت درج شده است.

۲- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم پویا

برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلاْ رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.

رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه‌‏های خود پرداز وارد می‌کنید، تفاوت دارد. برخی از بانک‌ها مثل بانک سامان معمولاً رمز اینترنتی را هنگام صدور کارت تحویل می‌دهند، اما کارت بیشتر بانک‏‌ها در زمان تحویل، رمز خرید اینترنتی ندارند، برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود مراجعه و کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.

همچنین برای خریدهای بالای ۱۰۰ هزارتومان باید از رمز دوم پویا استفاده کنید که این کار ملزم به راه اندازی از طریق بانک خود است.

۳- کد CVV2

این کد یک عدد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد. این کد روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بانک‏‌های ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و… به صورت یک عدد ۳ رقمی حک شده است یا در برخی کارت ها مانند بانک ملی ۴ رقمی است.

۴- تاریخ انقضا

تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارت‌های بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.

نکات:

– به کاربران محترم توصیه می شود جهت تسریع در پردازش سفارش،پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

روش های ارسال

پست پیشتاز – شرکت تیپاکس – پیک موتوری ( سرویس تحویل سریع در شهر فسا) – باربری یا پیک سواری (جهت تحویل شیراز ، جهرم ، داراب ، ششده قره بلاغ ، استهبان ، سروستان ) پس کرایه

تحویل کالا در تمام نقاط کشور 

متین رایانه برای رفاه حال مشتریان گرامی پردازش و ارسال کالا را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام میدهد.

معمولا این فرایند بدین روش صورت می گیرد که پس از خرید شما سفارش در حال پردازش شده و در اسرع وقت به آدرستان ارسال می شود.(تمامی تغییرات مربوط به سفارش به شما از طریق پیامک و ایمیل اطلاع داده می شود.)

مراحل یک سفارش بصورت زیر است:

در حال پردازش

آماده سازی جهت ارسال شد

تحویل داده شد یا ارسال شد

بازه زمانی تحویل سفارشات

پست پیشتاز : ۲ الی ۵ روز کاری پس از ارسال ( روزهای غیر تعطیل اداره پست روز کاری محسوب می شود. )

تیپاکس : ۱ الی ۳ روز کاری پس از ارسال (روز های غیر تعطیل شرکت تیپاکس روز کاری محسوب می شود. )