logo
فروشگاه ناین پی سی
فروشگاه ناین پی سی

روش صحیح استفاده از فلش مموری در خودرو

قبل از جداکردن هر نوع حافظه ای، ابتدا می بایست ارتباط نرم افزاری حافظه با دستگاه میزبان قطع شود. در سیستم های عامل مثل ویندوز و اندروید گزینه ای برای جدا کردن حافظه بصورت ایمن (Safe Remove)وجود دارد که پس از پیام مربوط به جداسازی امن، می توان حافظه را از دستگاه جدا کرد. اما در دستگاه هایی مثل پخش خودرو و تلویزیون ها و دستگاه های مشابه معمولا چنین گزینه ای وجود ندارد. در این دستگاه ها قبل از جدا کردن فلش ابتدا می بایست فرآیندهای خواندن یا نوشتن روی فلش قطع شود، از برنامه های مربوط به ضبط یا پخش فایل ها خارج شد و سپس فلش را از دستگاه جدا کرد.

برای استفاده بهتر از فلش در پخش خودرو بهتر است نکات زیر رعایت شود:

  • اگر پخش خودرو در حال اجرای موزیک از روی فلش می باشد، قبل از جدا کردن فلش از دستگاه ابتدا پخش را متوقف کنید و بهتر است قبل از کشیدن فلش، از قسمت پخش خارج و وارد بخش های دیگر (مثل رادیو، در حال انتظار یا استندبای، AUX و …) شده تا ارتباط سیستمی فلش با پخش خودرو بطور کامل قطع شود و سپس فلش را جدا کنید.
  • اگر هنگام استارت زدن، برق خودرو دچار نوسان می شود یا برق پخش خودرو بصورت خودکار قطع نمی شود، دقت داشته باشد پخش خودرو در حال اجرا از روی فلش نباشد زیرا نوسانات برق ممکن است باعث آسیب به فلش مموری شود.
  • هرگز فلش را در هنگام اجرای موزیک از پخش خودرو جدا نکنید. قطع شدن های ناگهانی حافظه ها می تواند باعث آسیب جدی به آنها شود.
دیدگاه‌ها (۰)

*
*